TEMA 9 M3

                                                            Azi mufam

Eu cu echipa mea formată din: Gavriloni Maria( eu), Furis Emil, Stana Efraim si Varga David.Eu am fost sef de echipa , fiecare dintre noi am avut cate o sarcina de indeplinit, fiind sef am dat cate 1-2 sarcini pentru fiecare coleg. Furis Emil a avut de scris ce ne-a explicat domn profesor la ora el s-a apucat de lucru pe la 11:44a terminat pe la 12:00, Stana Efraim a avut de facut cablurii UTP dar nu a mers cand l-am bagat in laptop asa ca i-am dat o alta sarcina sa deseneze cabluri UTP el a inceput pe la 11:30 a terminat pe la 12:28 , Varga David s-a ocpat de fotografii si a incercat a doua oara sa faca cablul UTP, el a inceput pe la 11:31 si a terminat pe la 12:26, eu am avut sarcina de a coordona echipa, de-a scrie pe blog , de a  verifica ce face fiecare. Fiecare coleg a lucrat bine insa m-am rugat de Furis aproximativ 15 minute pentru a se apuca de scris. Am terminat la 12:40

                                                            Stana Efraim




                                                                       Furis Emil


Varga David
Gavriloni Maria

Unelte folosite la ora.                                           1

2
3


1- Este un stripper care permite indepartarea izolatiei de pe sarma 

2 -Este un tester pentru cabluri: UTP, FTP, STP, RJ12, RJ11;

3-Cablul torsadat este un tip de cablu des întâlnit în care doi conductori sunt răsuciți unul în jurul celuilalt în scopul anulării interferenței electromagnetice ce cauzează diafonie. Numărul de răsuciri pe o distanță de un metru face parte din specificațiile tipurilor de cabluri. Cu cât acest număr este mai mare, cu atât diafonia este redusă mai mult. Răsucirea firelor cauzează reducerea interferenței deoarece:

  • Zona de buclă dintre conductori (care determină cuplajul magnetic în semnal) este redusă la mimimul fizic.
  • Direcțiile de curent generate de un câmp magnetic cuplat uniform sunt inversate la fiecare răsucire, anulându-se reciproc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tabla de x si 0

POWE FLOWER